VIDRIG lunch

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhh fy fan vad vidrig lunch jag åt idag. Var på ica och ville pröva något nytt. Åt en sån där halvfabrikats låda! Cordon Bleu - Ja just det!!! Inte. Fy fan vad vidrigt.
Kalkon - my ass. Aldrig mer.

Pratade med lilla S i telefon - gå upp gå upp. Hon måste fixa sovsäcken som vi ska lämna tillbaka till Hölö, dom ska på semester så dom behöver den.
Har precis laddat ner Vita Arkivet och ska fylla i det. Lika bra att ha det gjort så får man som man vill ha det om man nu sätter fötterna i vädret helt plötsligt.

Pratade med en kille på msn, han kanske visst någon som ville ha min bil..........det vore ju nice nice.

Vet inte riktigt när jag ska hem för jag ska åka med Kermit och vet inte hur han blir klar och kan hämta. Har ett paket som posten ska hämta så jag hoppas dom kommer snart då..................
Annars är jag rätt så jobbklar för helgen. Känns bra att vara i fas igen.

Imorgon kommer pappa hem, skönt tycker jag faktiskt.

Helgen blir en del hos pappa och jag hoppas att vi ska få fixa till Kermits rutor. Ska hjälpa Jörgen med lite papper också. Men framför allt ska jag ta det lugnt och vila upp mig.

Ikväll blir det wok.............
Nu så ska jag genomlida eftermiddagen utan mat i magen.............stackars mig! Hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0