HAHAHAHHAHAHAHAHAHA

Men jag bara MÅSTE!!!!!!!!!!!!

Igår vann Spanien EM i fotboll - en turnering som engagerat hela Europa och inte minst här i Sverige.............men som jag skrev den 19/6.............sååååååååååååå onödigt är det och IDAG är det bevisat!!!

Spanien vann igår kväll. Jo abslut. VAD väljer kvällspressen att lägga som LÖPSEDEL???? jo att Charlotte Pirelli varit utslagen i 40 timmar!!!!!!!!! DET är nyheter det. hahahhaha den andra blaskan väljer att skriva om trafikdöden som i och försig är viktig och tragisk. Killarna i alla lagen har tränat och kämpat och slitit och vad får dom när det är klart?? Nada!

MEN det bevisar det jag skrev - ett sportresultat är nyhet i max 5 minuter................sen är det historia typ................så om journallist Sverige glömmer dom som vann EM i fotboll 2008 över en natt då undrar jag hur det är med resten av världens befolkning när det gäller vilka som kom tvåa eller trea???

Otroligt viktigt och nödvändigt att vi haft en egen plats för EM studion i Kungsträdgården, alla repotage i tidningar och alla matcher som sänts.............för när det väl är någon som vunnit så får dom inte ens en rubrik i tidningen. Jo då inne i tidningen, sportdelen. Klart dom får det där...........Men Pirellis breakdown det är nyheter det!! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0