Tiden drar

Så där ja. Nyss hemkommen från affären med stora S. Trevlig stund verkligen.

Nu ska jag sortera tvätten och sen gå med hunden. Det blir lugnt här tror jag.
Något bra på tv ska man väl hinna med också. Eventuellt åker jag till pappa och skulle vilja hinna åka och träffa Lars. Känns bara som tiden drar iväg lite för mig.

Anders messade, han är en himla trevlig kille han. Ska försöka få till lite tid att träffa honom i veckan också.

Det är en härlig söndag och jag tänker njuta hela dagen och kvällen. Det har jag förtjänat........
Ellerhur

Kommentarer
Postat av: DD

hej och tack för din kommentar. Är så pass dålig idag att jag inte kan ta åt mig, men kasnke imorgon. tack ändå. Du e go.



*kram*



2008-09-28 @ 19:35:49
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0