100 år gammal!

När jag la mig igår så kände jag en förkylning komma smygande så jag har sovit ut ordentligt idag. Hade världens absolut sjukaste dröm, too weird to tell så det var skönt att få vakna.

Såg att min blomma som jag fått skott av av mina föräldrar blommar! Det gjorde den förra året också men jag blir lika glad varje gång. Den är nämnligen över 100 år gammal och har klarat flyttar och omplanteringar!
                                                                       

Kenneth åkte iväg och jag och lilla S har inte gjort någon plan än - något blir det väl gissar jag. Jag borde stryka men det känns så där med min arm så jag får se hur jag gör. Idag är en sån där dag när jag bara mår bra och är glad! Himla skönt. Får se om jag kan lura lilla S att hitta på något med mig nu. För jag vill ha kul
Ellerhur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0