Absolut inte. Noway José

Hämtade stora S och han fick köra till skolan, det gick riktigt bra. På vägen tillbaka hade jag ett viktigt samtal i telefon, det kändes bra. Finns en del mer att klara ut.

Idag ringde Roger.......jo jag hade det på känn. Han pratade om massa som alltlid och dessutom så var det visst så att igår när vi mekade där så kom det en kille på slutet............han ville visst veta mer om mig och ha mitt nummer. Jag sa NEJ till Roger. Absolut inte.  Noway José.

Nu så har jag duschat och varit effektiv som attan! Har sökt ett par jobb och det ena ringde jag på och där kändes det jättelovande............det vore som att komma hem igen lite. Vi får se. Mycket svar lär det bli nästa vecka.

Idag kl 13 ska jag på ett spännande möte. Jättekul. Ska försöka hinna träffa pappa sen en stund. Det blir nog bra
Ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Tantalorum

Du avlägger väl en liten rapport om ditt möte hoppas jag?

2009-01-07 @ 13:16:27
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: DD

Märkligt....alla killkompisar jag har hade aldrig lämnat ut mitt nummer. Dom hade ist bara varit arga på killen som ville ha numret.



Not good friends I have I presume....



Men varför inte?



2009-01-08 @ 16:19:32
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0