Dagen har gått i ett.

Så där ja...........hemma och inne i värmen igen. Hela dagen har gått i ett.

Skulle på möte klockan ett men Reneé ringde och var jättedålig så det blev att åka till Huddinge med henne istället. Jag tog mötet per telefon och det gick precis lika bra. Under tiden jag är där ringer 2 ställen jag sökt jobb på och vill träffa mig. Det ena är i Tälje och det verkar helt perfekt det andra är i Järna och verkar kanon. Nåväl ut till Järna för intervju idag redan och dom var mer än intresserade. Ingen löneökning men ett jobb jag skulle gilla vet jag. När jag åkte därifrån var det en krock på motorvägen och jag stod i kö i 45 min!!!!!!!!!! Fy vad jag ogillar köer. Dessutom började min bil krångla och dör stup i ett. 
                                 
Pratade med super Fredrik och han gissade på glapp i tändningslåset.............. jag åkte hem och lilla S min underbara klippa hade gjort mat. Åt och försökte bli varm för jag frös så in i bomben. Åkte sen till ett garage för att se om jag kunde klura kring bilen och jo det är glapp. Men om jag håller spaken inne till helljuset så får jag fläkt och alltihop ........... skumt skumt.  Jag ska kolla nu efter vad det kostar med nytt lås så får jag väl byta det.
Stannade på vägen hem vid macken och där var farbror blå ...............såklart! Men han var trevlig och bara undrade om jag visste att jag hade dåligt halvljus. Jag förklarade att jodå bilen har glapp i hela konkarongen. Då skrattade han och önskade mig lycka till.

Nu är jag hemma och ska ringa pappa och prata lite. Imorgon blir det tidigt upp för att åka med Reneé på återbesök. Imorgon får jag också lite besked om jobb och då ska jag skriva här exakt vad som är. Men fy bubblan vad det känns bra nu på den fronten. Jag har även om bilen är paj och det är kallt ute haft en jättebra kväll.

Kvällen avslutades med värme och glädje och bättre kan det ju inte bli

Ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Tantalorum

Grattis, grattis, grattiiiiis...

2009-01-08 @ 06:24:04
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: DD

Låter ju som att du är på väg att få ett jobb...GRATTIS!!!



Men det andra...skit alltså.



Men vad var det som hände som du inte kunde skriva om? Skriv av dig i ett mail om det inte går i bloggen.



Kramar i massor, det är du värd!



Ska se till att komma och krama dig på riktigt nångång snart. Jag lovar! =)



2009-01-08 @ 16:21:17
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0