Det ger lite övertag ju.

Härlig lördag! Vaknade utvilad och egentligen alldeles försent men det är okej. Gick ut en sväng i skogen och åkte sen och handlade lite bröd och ägg. Skön frukost framför tv och dator. Kollade efter fina bilar. Det finns ett gäng.
Fick ett mess från killen jag sålde min 745:a till och vi messade lite fram och tillbaka.....kanske köpa tillbaka den och sen leta vidare efter bilen med stort B. Får se.

Nu ska jag snart åka med stora S till Salem och sen kanske fika där med Reneé. Ska träffa pappa senare idag, han har skaffat ny mobil!!!

Ikväll blir det mer planera för veckan och terminen. Funderar på lite olika bokprojekt för barnen. År 6 är inte så lätt......dom ligger på en nivå som jag har lite svårt att klura något bra. Ska nog rådfråga Malin. År 8 - där blir det: "I taket lyser stjärnorna" den ska jag läsa högt för dom och sen ska vi diskutera den. Deras bokprojekt blir klassiker och där börjar det forma sig en idé i huvudet som jag tror kan bli bra.

Engelskan är inte ens påbörjad men det känns som om jag hinner. Trots att jag bara har kort med tid. Ska också plugga namn och bilder från skolkatalogen. Det brukar vara kul att kunna några namn när man kommer. Det ger lite övertag ju.
Likaså måste jag sortera papper för kvinnan innan mig har bara haft allt legat i högar här och där. Viktiga papper med elevsamtal och åtgärdsprogram och sånt. Helt otroligt jävla ostrukturerat.

Med lite tur blir hinner jag städa, tvätta och stryka också........hm.??? Tiden känns lite kanpp
Ellerhur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0