Jag har koll på läget

Kom precis hem från jobbet..........så himla kul dag! Jag inser som jag tidigare trodde att jag inte kommer vinna VM i poppis men det lär jag få ta en stund. En av pojkarna i 6:an fick klart för sig att dom inte kan göra som dom vill. Han blev inte happy.

Det har varit bra och jag känner att jag har koll på läget. Mina kollegor är trevliga och proffsiga. Mycket bra utgångsläge.

Nu ska jag fixa middag och prata med lilla S, hon har ont i ryggen tjejen. Hon skulle behöva träna och inte ligga i sängen så mycket kan jag känna. Det blir lite mycket kolla film och göra inget med Kenneth.
Sen blir det att åka till pappa en stund. Imorgon bitti ringer hans  läkare och jag ska prata lite med honom. Det är faktiskt tungt att det är som det är kring honom. Just för att jag inte kan göra något för honom. Önskar att jag kunde bära det här åt honom men det går ju inte.

Ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Limi

vilka lärare kommer man ihåg som dom bästa? Jo dom som satte regler och sa ifrån. Inte så kul för eleven i början, men i längden vinner den strategin. Sen att man i längden vinner poppis VM är en bisak. Huvudsaken är att ungarna lär sig och tycker det är roligt... :-)))

2009-01-12 @ 19:11:30
URL: http://limi.blogg.se/
Postat av: DD

Skoj att du gillade jobbet!!! =)



ANG ryggontet - det är bara träning som hjälper. Jag började min träningskarriär på det viset. Ryggont som krävde att musklerna stärktes. Situps och lite ryggövningar. Borde få en remiss till en sjukgymnast. Sen blir det bra. Absolut inte ligga hemma och ha ont.







2009-01-12 @ 21:39:26
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0