Kom över lösen

Äntligen!!!!!!!!! Som jag klurat, undrat och funderat.

JA jag är en finurlig och emellanåt elak tjej. Jag VET det. Nu är det ju så att jag den sista december undrade hur det kom sig att mina besökare på bloggen var fler än antalet jag gett lösen till.


Pillan vet jag har lämnat ut det till en men det var okej, men jag förstod att det var fler. Jag funderade på hur jag skulle få koll på det och igår skrev jag ett inlägg som jag VISSTE skulle kunna uppröra på ett sätt att jag skulle få reaktioner OM dom läste min blogg vill säga hur dom kommit över lösen finns det inte så många sätt det kan ha gått till på men det är okej.


Det FICK jag idag. TACK FÖR det. Precis vad jag ville och behövde för att få koll på att det spridit sig.

Det jag skrev gjorde jag BARA FÖR att kolla - det hade absolut ingen förankring i någon egentlig åsikt jag har men jag VISSTE att det skulle sätta fart i detta och jag fick som jag ville. Det var elakt av mig men jag ville verkligen veta.


Min egentliga åsikt är att jag är så glad för det jag såg härmodagen var att ALLA mina syskon gör allt för att det ska bli bra för pappa och alla hjälps vi åt för att han ska ha det så bra som möjligt. Vi har hittat en form som verkligen ger och gör gott. Men hade jag skrivit det hade jag inte fått några reaktioner.....inte fått reda på vad jag behövde men nu vet jag.
Ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Tantalorum

Men, jag glömde ju fråga dig om hundarna när vi pratade.

Berätta...

Vad är det för ras? Kön? Ålder?







2009-01-13 @ 22:00:50
URL: http://tantalorum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0