Otillräcklig!

Så nu är det bara sängen kvar! Skönt. Stora S ville övningsköra till skolan imorgon så då får det bli tidigt imorgon. Han gick precis - kortvisit blev det. Lilla S fick pengar för hon och Kenneth skulle gå en sväng. Tyst i huset och jag är helt slut känner jag.

Jag sitter och tittar lite på Drömkåken, rätt kul faktiskt. Han är riktigt bra Björn Skifs. Jag behöver skratta lite känner jag. Idag har jag mest varit hjälpreda..............kändes inte som jag kunde bidra med något speciellt vid mekandet heller. Hade önskat att man kunde göra mer. Önskar jag kunde göra mer för stora S med mat och sånt, önskar jag kunde ge lilla S den där bäddsoffan hon önskar sig........det blir ju snart men inte just nu. Vet att hon vill ha ny mobil också men det får vänta lite det med. Känner mig otillräcklig. Totalt faktiskt. Försöker det mesta jag kan men det når inte - märks inte tror jag ens. Segt det är!

Nu är jag trött trött trött. Lite less också men det kan man få vara kanske
Ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Tantalorum

Hörru...kom över och fika vet jag.

2009-01-07 @ 10:52:12
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: Limi

Både stora S o lilla S borde ju tjäna sina egna pengar. Precis som mina 3 stora borde ha gjort det när dom va i den åldern. Men man VILL ju så gärna hjälpa till. Jag vet... :-)))

2009-01-07 @ 11:58:46
URL: http://limi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0