Ridå!

Jag och lilla S åkte till IKEA och vi handlade lite smått och gott. Mest hon som fick frossa och ville ha en massa till sitt rum.  Efter det har jag mekat bil ett par timmar, det blev lite svårt att hitta något bra ställe att vara på så jag bet i det sura äpplet och pratade med Roger. Fy fan vad DRYG han är. Tur han ska till Skåne en vecka annars hade han nog ringt stup i kvarten nu. Vill inte ha med honom att göra men ibland helgar ändamålet medlen.

När jag åkte hem tyckte jag att jag såg Jamie och Pillan så jag blinkade besatt med ljusen..........ingen reaktion. Jag ringde upp och skulle fråga om dom var "tjuriga" eller blinda men då var dom inte ens i bilen! Alltså är det någon annan som tror allmänt att jag är störd...............Ridå!

Lilla S och Kenneth har gjort jättefint på hennes rum och bär just nu ner det som inte ska vara kvar i rummet. Stora S kom hit för han var hungrig så det är full rulle här känns det.
Nu har jag ätit sen middag och ska duscha av mig meksmutsen. Min lins har gett upp helt så jag har ont som fan i ögat. Min arm gillade inte bilmeka heller så en varm dusch blir nog fint.
Ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Tantalorum

Du borde nog vara räddare om din arm gumman. Att anstränga en redan överansträngd arm kan göra att det tar ännu längre tid att få den att läka...var rädd om dig.

2009-01-06 @ 21:07:15
URL: http://tantalorum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0