Trägen vinner

Idag har jag sovit ut lite lagom så man inte är för pigg ikväll, sen har jag fixat här hemma och planerat för veckan. Det är sååååååå spännande. Tittade efter bilar en stund och har pratat med två killar som har bilar jag är sugen på. Det ena är en vinröd med svart inredning och det andra en svart med beige inredning.........fan! Beige går bort.............kraftigt. Men pest eller kolera - thats the question. Jag ska fundera och klura. Känns jättebra med bägge och det känns som jag kommer bli nöjd och få ihop något bra. Jag läser en massa om olika ideéer som folk gjort och ser till att få goda råd så det blir bästa möjliga.

Pappa har feber idag så jag ska se till att ordna lite mat till honom sen. Lila S och Kenneth har jag inte sett röken av idag. Dom är sanslösa. Stora S har inte heller hörts av så jag vet inte hur det är där men å andra sidan så sågs vi ju länge igår.

Nu så. Lite macka och kaffe sen planera middag och fix.

En av dom tjejer som betyder mest för mig har lite bekymmer. Jag har sagt att jag finns här så jag hoppas hon hör av sig om hon behöver mig. Jag önskar så att jag kunde göra något för henne.

Tänkte på en sak..........2009 har börjat så himla bra. Jag har på 11 dagar fått så mycket positivt i mitt liv, som jag skrev förut. Allt är inte som det verkar..........jag VET att det blir som det ska...........
Jag jobbar hårt för att få det jag vill och på det sätt jag vill och  - trägen vinner ju
Ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Limi

Det där med vikten är som en bankbok. Sätter man in mer än man tar ut så har man stålar på kontot, eller en fettvalk runt magen. Tar man ut mer än man sätter in, krymper densamma.

Skitenkelt i teorin. Betydligt svårare i praktiken :-))

2009-01-11 @ 14:26:23
URL: http://limi.blogg.se/
Postat av: Michaela

Okej :) jävlans kul att få ett jobb man verkligen vill ha och tycker om! Grattis igen, hoppas det går toppen!

2009-01-11 @ 16:52:52
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0