Www.virrig.nu......

Eftermiddagen blev inte riktigt som jag tänkt eller trott. Pappa min älskade pappa har det så tungt. Jag och mina syskon var hemma hos honom och jag pratade med alla instanser jag kunde tänka mig. Vi bestämde att jag skulle åka ner under kvällen och kolla av hur det var.
Åkte hem och lagade middag och åt lite själv också. Stora S kom på besök, sen fick han skjuts till centrum. Ett skumt besök han skulle göra där tyckte jag alla fall............mammamagen skriker.........

Åkte sen hem igen och då hörde Ingela av sig, jag åkte dit och fick gott kaffe och ett par bitar rulltårta. Gott gott. Vi pratade om en massa saker. Allvar blandat med skoj. En hel del glimten i ögat. Vi är rätt lika och jag känner att hon är på många sätt en förebild till mig. Tacksam att jag har henne i mitt liv och det sköna är att jag känner att jag kan säga saker till henne. Vi delar förtroende det är så skönt att göra det med någon som förstår. Jag avslutade min kväll hos Ingela med att fråga om jag fick ringa ett samtal åt henne och det fick jag.

Åkte sen hemåt och under resan ner ringde jag det där samtalet och det gick bra. Ja tror och hoppas jag då.
Nere i Tälje igen åkte jag till pappa och vi pratade en lång stund, om allt, livet och mamma. Det kändes bra när jag gick och imorgon ska jag sätta en massa saker i rullning. När jag kramat om pappa så åkte jag hemåt och messade mina syskon. Vi ska försöka ses i veckan alla och prata lite.

Ber om ursäkt här........läser och inser att jag är www.virrig.nu.............men det blir så ibland.

Jag är inte lika förberedd som jag skulle önska. Det blir bra imorgon och
jag får förbereda imorgon kväll mera. Jag har alla fall fått en hel del gjort och har massa planer i huvudet. Första veckobrevet är skrivet och det känns bra. Nu så. Sängen............fast jag är lite nervös alla fall tror jag fast jag nyss sa till Ingela att jag inte är det.........Hur som spänd förväntan och glädje i hela kroppen. Jag har haft mycket idag. Upplevelser jag inte trodde jag skulle ha och samtal jag är glad att jag fick, handskats med folk på ett sätt att balansen är helt ur spel. Det har varit en bra dag!!!
Imorgon börjar nya jobbet!!! Wow vad kul det ska bli.
Ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Tantalorum

Jag är tacksam att jag har dig i mitt liv också. Det är skönt att det finns en människa som förstår även om jag skulle önska att du inte förstod...om du förstår vad jag menar :-)

Försök att sova "lagom" gott nu.

2009-01-11 @ 23:00:07
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: angelica

hah det ska du få göra;) fixar det när jag kommer hem senare idag:)

kramis

2009-01-12 @ 06:32:43
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0