Det räcker inte hur länge som helst

Godnatt jord..........vilka kvällar det blir...........om jag trots att jag är mer än glad över mitt jobb och trots att jag stormtrivs på alla plan om jag trots det får säga att liiiiite tungt blir det.
Har varit hos pappa och pratat och pratat och pratat. Han behöver höra saker och han behöver uttrycka sina behov. Mina syskon om jag nu får säga det utan att bli påhopppad är så handlingsförlamade att jag undrar. Min äldsta syster och  hennes yngsta dotter sliter och gör gott men övriga........jesus. Förlåt min otrevliga ton men: Kom igen för fan - ni har väl inte polio????

Har fått en fråga om jag vill ta hand om ett par hundar, det lockar och när jag pratade med mamman så fick jag hela hennes historia som verkligen är tung och svår men fan jag pallar inte riktigt. Ja jag vill ha hundar igen men orkar inte med det tror jag. Jag vill leva mitt liv nu och inte ta hänsyn till hundar och promenader. Även om jag inser att jag skulle göra gott för både hundar och mammans liv.

Mårten är klart irriterad för att jag inte har tid för en fika men när fan ska jag hitta tid till det???

Nu har jag alla fall planerat morgondagens lektioner. Det blir stavning med 6:or på morgonen och sen ska jag dela ut en lista med klassiker författare till 8:or plus att jag ska börja läsa en bok som är spännande, sann och gripande. Den heter "Den lilla fången" och är skriven av Jane Elliott. Bra bok som jag tror griper tag och ruskar om dom lite.
Engelskan för år 8 har jag planerat redan innan och sen är det ny svenska med år 6 och då ska jag ner i biblioteket och ha en bok med till dom också

Jag har en massa tankar och skullle behövt prata med någon idag känner jag men nu är det försent på dagen. Imorgon börjar det tyvärr lite grann om.....pappas läkare ringer innan 8, jobbar fullt ös sedan ska jag tvätta bil med pappa.........
Wooohoo I need a break.......www.psykolog.nu
För trots att jag är glad och stark: Det räcker inte hur länge som helst utan påtankning för egen del.
Ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0