Väldigt vad det brunnit i Södertälje inatt.

Early bird! Jag har inte sovit jättemycket...........bra men lite lite. Så är det ju när man är lite pirrig. Hur som så var det sköna timmar för jag hade jättesvalt i rummet och varmt i sängen. Nice nice.

Nu så har jag ätit mina ägg och mackor och druckit kaffe. Jag sitter och tittar på nyheter och det är tydligen väldigt vad det brunnit i Södertälje inatt. Jag hörde brandbilarana inatt så då fick det sin förklaring.

Strax ska jag torka håret och köra lilla S till jobbet. Sen åker jag ut till jobbet och jag blir tidig men det gillar jag.
Idag möter jag eleverna...........man kan undra hur det går.
Ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0