Yeeeha!

Yeeeeha! Snart är det äntligen dags att gå till jobbet. Jag vaknade ju tidigt, ja jag har varit vaken till och från under natten och undrat när det äntligen ska vara dags att få gå upp. Hihi skön känsla Jag har nu ätit, druckit kaffe såklart och duschat och klätt mig. Man funderar ju på om kläderna passar in i gänget så att säga men det tror jag. Faktum är att dom får ta mig som jag är.

Idag blir det träffa kollegor och kolla lokaler. Få lite elevinfo och naturligtvis ta hem böcker och material så jag har lite koll. Det lär bli plugga i helgen, jag vet redan att jag har ett antal elever med diagnos och problematik. Bland annat finns det dyslexi och jag har förmånen att känna en som kunde ge mig material att läsa in mig på. Så helgen lär bli med näsan i pappet och böcker. Härligt ju!

Nu så - ut till bilen och iväg. Spännande med nya kollegor!
Ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Tantalorum

Åhh vad bra att allt är bra...:-) :-)

Stort GRATTIS igen.

2009-01-09 @ 13:09:47
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vilken skola är det? :)

2009-01-09 @ 17:10:02
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0